lauantai 18. tammikuuta 2014

Raskauskilot pois kolmessa viikossa by Carolinda

HUOM! Salikuvissa näytän vaan mitä mä "yleensä" teen.
En tosiaankaa päässyt synnytyksen jälkeen heti spagaattiin xD xD xD


INFO: Tämä video käsittelee mun toisen synnytyksen jälkeistä diettiä.
Elikä mä lihosin noin 18kg, tyttö syntyi rv 39+6 noin pv ennen laskettua aikaa. 3pv synnytyksen jälkeen pääsin kotiin ja 5kg jäi sairaalaan. Mä annoin KAIKKENI että sain loput mahdollisimman nopeasti pois, sillä tyttö syntyi toukokuussa ja halusin viettää positiivista kesää ilman raskauskilojen vaikuttamista oloon. Onnekseni mies jäi pappalomalle 3ksi viikoksi mikä auttoi paljon ja mahdollisti mun sali käyntejä. Kävin todella aktiivisesti salilla 3viikkoa putkeen. Sit otin iisisti kun mies palasi takaisin 


töihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti